aliceh

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Ett tag sen...

Av Alice Helmersson - 28 juli 2014 16:45

Hej allesammans! Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har varit på Sveriges största orienteringstävling, O-ringen, i Kristianstad. Veckan bjöd på mycket glass, många skratt, sol, bad i havet och nya utmaningar. Vi bodde på ett vandrarhem i Åhus och det kanske låter tråkigt, men det var väldigt fint och med gott sällskap i form av mina klubbkompisar var det perfekt! Jag hoppas att ni fortfarande kikar in här då och då. Jag lovar att uppdatera mer. Snart kommer ett stort inlägg om O-ringen. See you! ♥♥♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Helmersson - 25 december 2014 18:31

Hejsan bloggen! Igår var det som sagt julafton och jag hade det superkul! Tittade ni på Kalle Anka? Det gjorde jag och har gjort det varenda år iallafall. :) Det här kanske blev ett väldigt kort inlägg men jag är så trött efter igår! Alltså det var k...

Av Alice Helmersson - 9 oktober 2014 19:47

Hejj äntligen tillbaka! xD Hur som helst har jag inte alls varit aktiv.:( Men nu tänkte jag faktiskt börja blogga lite igen! :D  Som sagt kommer den här bloggen handla om sport, mode och typ smink.;) Här kommer en liten start på bloggen! Om min...

Av Alice Helmersson - 28 juli 2014 18:00

O-ringen är, som sagt en orienteringstävling, som riktar sig till alla åldrar, oavsett hur duktig man är på att orientera. Man springer oftast 5 dagar och därför kallas O-ringen ibland för femdagars. Under dessa 5 etapper utmanas man som orienterare ...

Av Alice Helmersson - 17 juli 2014 09:52

Godmorgon på er! Nu är klockan 10.05♥ Snart ska jag äta frukost och det ska bli jättegott! Jag är jättehungrig!!♥ Jag tror jag ska äta flingor med mjölk eller något.  Äntligen skiner solen och himlen är blå!  Idag blir det att vara ute ...

Av Alice Helmersson - 16 juli 2014 19:29


Den här mascaran rekommenderar jag väldigt mycket!! Du kan köpa den på kicks och den ger ett jättebra resultat!! :-) ...

Hej och välkommen in till min blogg där jag skriver lite om mode och sport m.m ♥

Hej jag heter Alice och jag kommer skriva lite om mitt liv och sådant! Hoppas ni kommer gilla den! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor
Flag Counter

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Light Orange Pointer

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards